Jumaat, 28 September 2012

smua kurus nye hal!!!






sebulan lepas aku ade try 1 produk nh tok kurus n die tulis kat c2 ade cmpuran collagen skali.. nh smua hal nk cntik.. hihihih 2 pon mmber aku yg syor kan die kate die makan ok.. berat 1 kilo pon turun dlam mse 3 minggu.. aku pon beli la  kat gerai yg ade dlm econsave tue... mnggu petame makan memg nmpk kesan, slera makan bekurangan n pagi2 berak lawas je, tapi msok mggu kedua?? aku mule demam, crit brit, muntah2.. yg paling kerap muntah2 n yg paling trok kerap sngt crit brit smpai bedarah bile berak.. msok je nc or ape2 makanan msti muntah blik!! semnggu aku mcm 2 tapi sbb kje klink ubat free je la, hihihhi tp x larat la mkn ubat pon mcm tue jgak xde kesan, sampai 1 ari tue terpkse la mc.. x penah2 mc mntx la mc.. sbb bdn memg x larat sngt.. jalan pon x ley.. aku msg mmber aku tnye mcm mne die mkn produk tuh.. die kate die pon crti brti n muntah2 gak !! tros aku x mkan da bnde tue.. mak aku tngok aku memg larat die pon beli la air kpala yg memg fresh gler tnpe cmpuran ais or gula.. ( x sdap ) hihihihihi lepas minum je air kpala sebijik tue abz licin petang tue aku da bley makan n x muntah2 da crt brit pon bekurangan.. n sok tue aku da ley g kje.. mksud nye aku kne krus atas usahe sendiri bukan atas bantuan ape2 produk!!!  jgn mudah pecaye ngan bnde2 tue smua!!! banyak lagi cre yg ley di wat slain ambk bantuan produk2 yg blom tntu slamat or x?? smua nh pengajaran tok diri sendiri,, ok!! da penat menaip.. salam... 











Tiada ulasan:

Catat Ulasan