Isnin, 8 Oktober 2012

kje baru.. agak2 dpt ker?? hihihiih

Ari sbtu ritu g interview kat kpj.. mse nk g tue pnye la berdebar2 ati nh.. ahakzz mngalah kan org wat slah plak beria nak tkot... nk ilang takot bwk la abg syg aku.. tapi x ilang gak takot eh.. da smpai kpj tuh tnye akk sorg nh yg jge bahagian petanyaan  tuh.. die pon bg la map nk g pejabat HR.. aku pon ngan belagak pndai eh ikot la arahan akak tuh.. pastu da sampai bwh tue nk belagak pndai sbb x jmpe opis eh? jalan ye jalan smpai 1 lorong nh aku pon msok la la lorong tuh.. lorong tue sunyi je.. xde org.. rase pelik sket la.. skali tngok sign board atas.. BILIK MAYAT.. ahhahaha ambik ko tros pusing blik.. kuar dr lorong tue tnye auntie yg ngah mop kat luar tue.. opis mne.. rupe nye kat blakang lagi... ahakzz x pasal2..
tibe mse nak interview tuh perot lak tetibe memulas mcm nk berak membuang sngt da.. ngah menahan perot memulas.. name kne panggil?? masok je blik tros ilang skit perot.. hahaha nmpka sngt sakit perot memulas tue sbb takot.. alhamdulillah.. nsib bek soalan die tnye tue smua aku ley jwb tanpe gagap!! ahakzzz... skrang aku ngah tnggu die cll blik tok conform kan sme ade ley start x 15.10.2012 nh.. arap2 la dpt.. ahakzzz..
AMIN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan