Jumaat, 28 September 2012

Raya da lepas upload gmbr jela eh?? hihihih

rendang yg baru ditmbah santan

rendang yg dah siap..

pak lang ngan lemang nyer... hihihih

lemang yg dah siap di bakar...
addad da dpt wet raye lupe smua org..

pembahagian wet raye.. tapi sye x pat  dah tue :( 

atok n wan kesayangan
besarkan adk beradik aku.. ahakzzz

family mak lang n atok wan
family kitaorg... hhihihih
 atok,ayah,pkteh,pklang n pkngah.. makngah myelit lak..

borak sakan.. ahakzzz

me n mkteh.. cute kan kitorg.. ahakzzz

adik aku ( budak bajet macho sntiase ) ahakzzz

aku wan n alang..

family makteh

yang bju ijau tue pk sdare aku.. yg len2 tue smua adk2 spupu aku.. 

mak, makngah n mak lang..

atok n wan bersame ngan anak,anak tiri n cucu2 nye


                                           *SAYA SUKE BALIK UMAH ATOK N WAN*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan