Selasa, 20 Mac 2012

x sangke...

slame 7 taun aku tnggu.. akhir nyer termkbul jugak doakan aku...
budak laki ( budk poyo perasan ensem ) hahaha..  kat sek yang aku tegila2kan dulu akhir nye jd jugak teman hidup aku. hihihi..
2 la stiap yg kite rncang blom tntu jd.. bnde yg x rncang pasti akan jd..
smua bermula dr fesbuk ( ibarat cinta muka buku la nh ) hihihi.. niat  add die cume nk kwan jer.. yela sbb da penah kne 'tolak' kan.. so? time tue da sedar la diri nh.. hihih ( mse sekolah x sedar diri g ).. tapi len plak yg jd.. kawan punye kawan.. eh? terkapel plak.. memg x sngke btul.. berbaloi aku tnggu die.. hihihi
dr umur 13 taun aku tnggu smpai umur 20 bru la dpt die.. hihihihi
ape ape pon yg penting skrang buang kisah silam.. n jge ubungan sekarang biar bekekalan hingga akhir hayat..


                                  amin!!!







Tiada ulasan:

Catat Ulasan