Selasa, 20 Mac 2012

RoDa KuSi tErcAbuT.. hihhiihih

Bru sebulan kje mcm2 da jd kat opis.. hihihi

- toilet x ley bsahkan la..
- x ley melutut la ( sbb banyak cine kat situ.. so? x ley la melutut kan melutut petande x baik tok org cine )
hihihi.. x pe la.. ikot jela.. kite kne hormat agama dorg gak.. walaupon x sme agama.. huhuhu
- yang aku x bley bla.. kusi yg aku dok 2 pon da tecabut.. tue yg ngah musykil nh berat aku makin nek ker.. memg kusi tue da uzur layak ikot lori smpah jer.. ahakzzz

sedey kalo tngok kaki kusi 2.. ahakzzz





ha? kan xde roda 2... hahahha.. 


dok pon da senget sebelah je.. kadang2 mcm nk telentang kebelakang pon ade.. hihihii.. bile la bos aku nk belikan aku kusi baru nh.. hihihi.. xpela yg pentg ade tempat duduk.. aishhh.. mcm2 hidup nh.. hiihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan