Selasa, 20 Mac 2012

Rindu Kat ArWaH mKcik..

Mlm nh tetibe plak rase rndu melampau kat mkcik ( arwah )..  rase mcm teringt blik mse die ajak g tngok wayang dulu ( cter LAGENDA BUDAK SETAN ), terbayang gelak die, cre ckp die, kelam kabut dier.. rndu ngan smua tue :(((.. kalo dpt die jmpe nak pelok die nak mntx maaf ngan die ape yg aku da wat kat die sblom nh...
mase die meninggal pon x sempat aku nk jenguk dier.. aku kat umah jge budak2.. aku dtg ospital pon dier da xde.. taun lepas die meninggal 31.5.2011.. dlm mse tarikh yg sme aku smbut 2 perasaan.. gembira ( sbb bezday bf aku ) sdey ( sbb aku da kehilangan sorg ahli kuarge aku )


Makcik? orang rindukan mkcik :((((

 ( orang doakan mkcik berade di tempat org2 yg beriman )

AMIN




al-fatihah




1 ulasan:

  1. Al-Fatihah... Malam td pon makteh ngan pakteh dok citer pasal dia. Sedih! :(( Pakteh tak leh sebut pon nama dia, terus jd sebak...

    Sib baik kami dah pindah umah. Kalo dok umah lame, lg terase... Byk ngat kenangan dia. And makteh ade rakam video yg ade dengar suara dia dalam tuh. :((

    BalasPadam